niedziela, 30 czerwca 2013

Heeeeeejcia :)
Dnia 20.06.2013r. byłam z klasą na Mazurach ( w Rucianych - Nida). Pogoda nam dopisywała było ok. 35C i powyżej... kąpaliśmy się w jeziorze :) Nikt z klasy nie przewidywał , że będziemy sie kąpać, wszyscy weszli w ubraniach do wody :) A potem wracaliśmy do ośrodka cali mokrzy...
Mi ubrania nie wyschły przez noc ;( niestety zdarza się ...
W pokoju byłam z Jess i Wiką. Pani od polskiego ciągle do nas zaglądała, nie wiem czemu :o

Przedstawię harmonogram wycieczki.. :)))
20 czerwca 2013r.
7.15- zbiórka przed szkołą
7.30- wyjazd z miejsca zbiórki
11.00- 13.00- Gierłoż- Wilczy Szaniec- zwiedzanie
13.30-14.30- obiad jednodaniowy+ napój
15.00-15.30- Święta Lipka
17.00- przyjazd do ośrodka Sosna w Rucianem Nida
19.00- ognisko

21 czerwca 2013 r.
8.00 - śniadanie
8.30- 12.45- czas wolny w ośrodku( zabawy integracyjne, spacer nad jeziorem)
12.45-13.30- obiad
14.00- 16.00- Kadzidłowo- Park Dzikich Zwierząt
0k.19.00- powrót do Białegostoku

Trochę za krótko ta wycieczka trwała :( Ale ciesze sie, że mogłam pojechać :)
Teraz fotki na koniec.
 Samiczka wilka z małymi <3 W parku dzikich zwierząt w Kadzidłowie
 Sana chodziła obok nas w parku w Kadzidłowie.
 To jest chyba daniel, koza nie wiem sama, ale balam sie tego zwierzęcia... Tak groźnie na mnie patrzyło :(
 To kotek, który chodził po ośrodku :) Śliczny :)
 haha a to truskawki, tak na pamiątkę zrobione <3
 To mały jelonek troszeczkę zdenerwowany ilością osób.
 A to odpoczywający osiołek.

To na tyle <3
Pozdrowionka.

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz pojechałam :) I spodobało mi się. Chcę tam znowu wrócić...

      Usuń
  2. Witam!
    Serdecznie zapraszam Cię na nową ocenialnię Konstruktywna Krytyka (http://konstruktywna-krytyka.blogspot.com/). Chcesz uzyskać obiektywną i szczerą ocenę bloga? Zastanawiasz się nad jakością swoich postów? Chcesz się dowiedzieć, w jaki sposób zachęcić czytelników, aby chętniej zapoznawali się z treścią bloga?
    Nasi oceniający mogą Ci w tym pomóc! Nie czekaj i zgłoś się, jesteśmy tu dla Ciebie!

    Jeśli chciałabyś/chciałbyś dołączyć do naszej załogi, zapraszam do zakładki ,,rekrutacja''.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń