środa, 28 sierpnia 2013

Koniec wakacji ;(

Witam !
 Na sam początek wiersz o kończących sie wakacjach :)

 

Już ciepłe powietrze

zniknęło niespodziewanie

Skończyło się nowych

miejsc odkrywanie

Deszcz zimny popadał

i nam jesień zapowiedział

Przygody i letnie wrażenia

to tylko są miłe wspomnienia

Więc leniuchowaniu trzeba

powiedzieć: Do widzenia!

Choć ludzie bardzo żałują

,że już te dni przemijają.

Nie będzie blasków słońca

tych pięknych słów ukochanego

na koloniach bez końca

Tych emocji,uczuć i niepewności

Niespodziewanych czasem gości

Zabaw,ognisk,zdobywania gór,

kąpania w niebieskich jeziorach.

Czasu nikt nie zatrzyma

sekundy wstecz nie przetrzyma

Wraz z spadającymi liśćmi

dzieci biorą kasztany garściami

Bramy szkoły na nas czekają

Zajęcia się zaczynają.

Puste sale zapełniają sale

nikt nie nudzi wcale.

To koniec.Czas powrócić do normalności.

Nudzącej,choć zaskakującej rzeczywistości
.

Miesiąc lipiec bardzo dobrze zniosłam, spotykałam się z koleżankami, pojechaliśmy z klasą na wycieczkę rowerową do Supraśla ( ok. 17 km ). Co tydzień odwiedzałam z rodzicami babcię. Nigdy tej daty nie zapomnę 01.07.2013r. wtedy moja mama znalazła królika :) i tak ogólnie siedziałam w domu, od czasu do czasu jeździłam na plażę. W sierpniu przyjechała moja przyjaciółka z W-wy, raz na rok się widzimy, ale utrzymujemy ze sobą stały kontakt. Ten miesiąc był i jest strasznie nudny i szybko mija. :( A jak wy spędziłyście wakacje? 

Przygotowana jestem już do szkoły, ale brakuje mi kilka rzeczy, ale w ciągu roku przecież można dokupić :D Książki, zeszyty podpisane i czas wyruszyć w drogę. W poniedziałek rozpoczęcie roku szkolnego o 9.00,a we wtorek już lekcje i spotkanie z klasą :D Mam nadzieje, ze ten rok szkolny będzie wspaniały :DD  Przygotowane już do szkoły? 

Pozdrawiam :D  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz