czwartek, 5 grudnia 2013

Witajcie ! 
Przepraszam was, że tak długo nic nie dodawałam :( Teraz w szkole siedzę do 15, a w niektóre dni ( wtorek, środa, piątek) do 16-17 :( i z dnia na dzień kartkówki, sprawdziany tyle tego , że nie wyrabiam z materiałem :( Przepraszam !

A więc zacznijmy od wydarzeń z ostatnich godzin, dni, miesięcy :)))
02.11 obchodziłam swoje 14 urodziny :) niestety, ale trzeba było pojechać na groby :/ ważne, że nikt nie zapomniał o nich i z tego powodu bardzo się cieszę ;*

09.11 zrobiłam przyjęcie urodzinowe :) Zaprosiłam:
♠ Gabi
♠ Marysię
♠ Jess <3
♠ Adę
♠ Eveline
I bardzo im dziękuję, za sympatyczną atmosferę :) <33

ok. 3 miesięcy temu założyłam tumblra :) chciałam zobaczyć co to jest:) i okazało sie, że to jest fajne i bardziej spędzam tam czas niz tutaj :( oto link do mojego tumblra  http://worldwithoutsecrets.tumblr.com/  odwiedzajcie śmiało :)

Jutro są mikołajki !!! Jestem podekscytowana, co dostanę :) Wrzucę jutro fotki rzeczy, które dostałam oraz z zakupów wtorkowych :)))

 Do zobaczenia  jutro ! <333


A oto mój Frycek :) Jest ze mną już 6 miesięcy ♥


1 komentarz: